Bebis!!!

Idag har vi hälsat på världens sötaste bebis!!! Lille Casper, han är så underbart gullig! En sån liten knodd vill ju jag med ha. och en sån snäll bebis har jag sällan hört talas om. En riktig goding!!
Men man lär väl gå klart skolan och sånt innan man skaffar sig en egen...men man blir bra sugen när man träffar såna mönsterbebisar! =D

Hittade dessutom en hel del roliga saker i pappas dator, visste inte ens att de fanns saker kvar där efter mig...filmerna från the ark på stranddagarna (rysningar, extas!) och en massa roliga bilder! kanske dyker upp lite saker på
bilddagboken, vem vet!

Nu ska vi nog ta och nanna kudden, vi ska ju upp imorrn och packa oss mot göteborg igen. känns inte som att vi vart här nästan en vecka redan, jag hade gärna stannat lite längre den här gången. men men sånt är livet...=/ har iaf haft underbart väder hela tiden, tyvärr inte tagit några kort alls, och vi hade verkligen inte behövt ha vinterjackor med oss...typiskt. men idag gick det ju lika bra utan jacka när jag hämtade bilen så... =)

jaja natters då, vet inte hur det ser ut med internet hemma nu...men de märks väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback