Kul fest...

De var rätt skoj igår. Väldigt god bål, och väldigt goda snittar, om jag får säga det själv... =) Till och med Maria var imponerad, och då blir jag stolt över mig själv. =P
Inte mycket att säga annars, Jennika, Maria och Anna var där, och några av Jockes kompisar. Var rätt lugnt, utom vissa då, =P, men så där lagom lixom. och inte är jag så värst slö idag heller, bara lite trött men det är jag ju nästan jämt så.. =)

Är hemma hos pojkens föräldrar nu, ska hämta fjärrisen till hans video. Hade tänkt att dom kanske skulle äta middag nu, men dom är inte ens hemma...så de blir väl att laga mat själva ikväll. Har käkat pizza till frukost/lunch, det var precis vad jag behövde. Sen blev det glass oxå när Jennika satt sig på tåget, de var gott.

Nä...kanske skulle gå hemåt nu. Vill bara lägga mig i soffan och slöa resten av kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback