Lista

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Jao
Gnälla: Ja det händer väl. =P
Sova: Ja men vid fel tidpunkter på dygnet.
Ha ångest: Jo det händer tyvärr ibland.
Skada dig själv med flit: Nej det kan ju göra ont!
Ta mediciner du inte borde ta: Verkligen inte. Jag tar inte ens de jag kanske borde.
Vilja dö: Nej!
Drömma mardrömmar: Ganska sällan.
Klä dig i svart: Nej inte mer än nån gång då och då.
Gå till kyrkan: Midnattsmässan på julafton går jag på ibland.
Gå i skolan: Japp.
Röka: Har aldrig provat.
Ljuga: Bara vita lögner.
Hata folk: Nej, generellt inte.
Lita på folk: Inte hur som helst.

VEM :
Saknar du: alla mina vänner som inte är nära mig. familjen.
Vill du döda: vilka underliga frågor, jag vill döda silverfiskarna i tvättstugan.
Rörde dig sist: Sötis
Vill du slå: Telia
Kysste dig sist: Min sötis så klart.
Vill du kittla: Hihi älsklingen kanske? =D
Kramade du sist: Sötis
Vill du prata med: Flera...
Skrek du på sist: Jag skriker inte högt, bara inombords.
Vill du vara som: Hmm...mig själv?
Sårade dig sist: vet inte
Vill du bli galet full med: Haha, mina gamla mn6are som är spridda över världen.
Gjorde dig riktigt glad senast: sötis
Fick du sms från senast: Christin i  min grupp.
Ringde dig senast: Syrran tror jag.

HAR DU :
För många vänner: Nej snarare för få.
Förföljelsemani: öh, nää
Tvångstankar: Nja, inte direkt.
Någon annan psykisk sjukdom: nej.
Någon fysisk sjukdom: räknas förkylning?
Någon skada: nej.
Färgat håret: jepps
Brutit några ben: Nej aldrig brutit nåt annat än naglar.
Några piercings: I naveln, och hål i öronen.
Egen dator: ja, en laptop som funkar som den vill.
Bra självförtroende: mja...sådär...
Kysst någon: Det har väl hänt.
Haft sex: mm det med.
Köpt kondomer: Nej faktiskt inte.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej jag tror inte det.
Bjudit ut någon: Nope.
Varit kär: ja.
Dumpat någon: ja.
Blivit dumpad: Ja.
Lämnat landet: Ja för semester.
Rymt hemifrån: aldrig.
Tuttat eld på nått: Jaa...haha..."Det brinner i dina byxor!!" =P hahaha...
Gjort något olagligt: tja...inget allvarligt, kört lite för fort, gått mot rött, plankat, typ...

HUR :
Svarar du i telefonen: Beror på vem som ringer, men oftast "Ja det är Emelie"
Fördriver du tiden: Slösurfar, pratar i telefon, kollar på tv, läser.
Mycket pengar har du: hahahahaha jag är ju student! Jag har inga pengar.
Tjänar du pengar: nej, bara på sommaren och vid jul.
Ofta Bäddar du sängen: Nästan aldrig.
Ofta diskar du: Det är oftast inte jag som diskar.
Ofta städar du: När det behövs.
Många stör du dig på: Ett gäng sådär...
Ofta träffar du din familj: På tok för sällan! Max en gång i månaden. tur att det finns telefon.


TROR DU :
Att du kommer bli något: ja jag hoppas det.
På rymdvarelser: nej, men jag skulle vilja tro att de finns.
Att folk tycker om dig: vet att det finns några som gör det.
På ett liv efter detta: nja, jag vet inte.
Att fiskar kan tänka: ja, klart dom kan! Vad har de annars hjärnan till?
Att du kommer leva länge: Ja det hoppas jag.

VÄLJ :
Katt eller hund: Hund!!
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: beror på årstid.
Vatten eller land: vatten!
Telefon eller internet: internet, men telefon är oxå bra.
Musik eller tystnad: musik.
Bok eller film: båda.
Leva eller dö: Leva givetvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback