Meh!

Va trött jag blir, varför sparas mina inlägg som utkast och inte publiceras??? Nöt...jaja det förra inlägget var alltså egentligen från i tisdags. inte idag. idag besiktigar dom lägenheten, eller lägenheterna, både den gamla och den nya. hoppas de går bra...

Skulle egentligen städat nya lgh igår, nu när vi fått över städgrejorna men vi råkade bli bjudna på restaurang, och sen blev det bara att jag plockade undan saker, inget blev diskat...typsikt det får bli idag, det luktar peck annars. hoppas jag får lite hjälp idag iaf...vi bar enr saker i förrådet igår oxå, det är lite större än de gamla så de går ner lite mer saker, det är ju bra. =P

nä...vi kanske borde äta lunch. jag är på dåligt humör nu...sen ska vi till media markt och kolla lite, kanske de blir ny mobil. är toksugen nu.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback