Är det inte helt underbart?

När man knallar hemåt på natten, det har regnat så luften är alldeles frisk, och så känner man doften från blommande syrener...det finns inte mycket som luktar så ljuvligt! Underbart...

Årsmöte idag...gick väl bra, ny styrelse, ansvarsfrihet åt de gamla. Jag blev ny revisor. (muahahaha nu kan jag få utlopp för min onda sida! =P) Trevlig sittning, många trevliga människor, (och några mindre trevliga), och lite uppmuntrande ord från vissa...rätt gött alltså. sen en ganska underlig tur på stan när vi blev hungriga. Härj på BK, 7eleven, fastkedjande av folk på Avenyn och uppfinnande, eller upphittande snarare, av ny vägskylt, "Herr Liggerman". Haha sur bil och roliog gubbe oxå. Jag tror vi var påverkade av något. =P

Nu ska jag sova. Mamma och pappa kommer imorrn. Kanske borde må okej då. Inte så mycket huvudvärk. Men jag har druckit 7 xmas-xider idag så jaa...glittret är ju det man blir bakis av så...jaja,...märks...=) 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback