Bränna pengar

Är inte så svårt, och ack så fort det går...har varit och handlat på copp forum idag och då går ju pengarna som vanligt. men de mesta gick till mitt hårfärgningsprojekt....ska ta tag i det imorrn så ska vi se om jag inte kan bli blond igen!!! Eva har klippt mig idag dessutom så nu är det inte så tokigt slitet i topparna längre. kanske färgningen blir bättre då...

Glömde lägga upp bilderna från min morgonpromenad, så gör det nu i stället tänkte jag. Några iaf, resten hamnar på
bilddagboken så småningom.

Annars då? inte hänt så mycket. Sovit länge på dagarna, varit vaken länge på nätterna. Inte pluggat, vilket jag verkligen borde. Får göra en insats imorrn i alla fall. måste fixa present åt malin oxå...dumt att jag glömde beställa det jag tänkt...men nu har jag ju idéer till födelsedagspresenter i alla fall. =P

Nu regnar det ute, massor. det gjorde det inatt oxå, och i morse (kl. 12) när jag borde gått upp...saknar solen, kan den inte komma tillbaka??

jaja...borde väl försöka packa mig mot sängen...kanske läsa lite...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback