Lista

1. Skulle du kunna tänka dig att deltaga i en dockusåpa?
Nope, inte en chans

2. Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren, när solen skiner, vintern när det är snö. Och våren, när alla träd och blommor slår ut...

3. Brukar du sjunga i duschen?
Nope, så gott som aldrig.

4. Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Hockey!

5. Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
Nja...lite kanske...

6. Vad är viktigast för dig?
Att må bra, och att mina närmaste oxå gör det.

7. Laddar du hem filmer och musik ifrån nätet?
Det händer väl...

8. Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
I ordning som följer skulle jag be CSN dra åt helvete och SGS att följa efter. Samt skaffa mig nån annanstans att bo.

9. Vad är det bästa med julafton?
Julafton är tråkigt numera.

10. Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja, ganska mycket, just nu är jag ju inte så nöjd med mig själv...

11. Vad får dig att slappna av?
Kli på ryggen och att ha min älskling nära.

12. Tänker du ofta på sex?
Nej inte direkt.

13. Är du skylldig någon pengar?
Ja, CSN-helvetesjävlaskiten

14. Är du mörkrädd?
Jaa, ute i alla fall.

15. Vilken färg är snyggast?
Rosa kanske...

16. Tycker du matte är svårt?
Klart en del matte är svårt, men jag är inte helt kass på det heller...

17. Tycker du det är viktit att ha märkeskläder?
Näää...föresten är väl alla kläder av nåt märke?

18. Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Ingen aning...men vinna är ju alltid kul, jag har bara vunnit en jättegroda i mitt liv typ.

19. När går du upp ur sängen entypisk helgmorgon?
12, sällan tidigare.

20. På vem/vad avreagera du oftast din ilska?
Tror min sötis får ta det mesta...

21. Tycker du rökning/snusning borde förbjudas enligt lagen?
Nej, det är väl upp till var och en. däremot borde man inte få förgifta andra...

22. Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för?
Ugly betty och uppdrag mord.

23. Vilka länder har du varit i?
Spanien, Grekland, Danmark, England, Norge, Cypern. Och så har man ju åkt genom några oxå.

24. Vilka husdjur har du haft innan?
Hund, och fiskar..

25. Solar du ofta?
Ja så ofta jag får tillfälle

26. Är du bra på att laga mat?
Ja hyfsat, bara jag vill så...

27. Var badar du helst?
I havet tror jag.

28. Vad dricker du för alkohol?
Cider, vin och sprit. likör 43 är ju en favorit.

29. Vad andvänder du för droger?
Inga alls. Om inte alkohol räknas.

30. Vilka djur är du mest rädd för?
Råttor är vidriga, annars typ kryp som spindlar och sånt.

31. Vad tycker du om monarkin?
Låt dom vara kvar, jag gillar deras klänningar.

32. Vilka språk kan du?
Svenska, engelska, lite tyska och mindre spanska.

33. Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Nää inte värre än en stukad fot.

34. vilken kändis är hetast?
Ingen aning...

35. Gillar du att dansa?
Om ingen tittar på mig.

36. Vad har du för klädstil?
Nästan alltid jeans. Men är svag för kjolar oxå.

37. Är du flygrädd?
Nej.

38. Vad tycker du om rökförbud på krogen?
Det bästa som hänt sen skivat bröd ungefär.

39. Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten.

40. Vilken är din favoritglass?
Svårt, piggelin när det gäller isglass, annars typ solero eller sandwich eller nåt.

41. Tror du på liv efter döden?
Jag vet inte.

42. Vilket kaffe sörplar du helst?
Inget.

43. Vilket mobilmärke föredrar du?
Nokia.

44. Har du varit deprimerad?
Ja.

45. Tycker du om sushi?
Nope, men jag har smakat iaf.

46. Tror du på livslång kärlek?
Jag hoppas på det.

47. Vad äter du helst när du ser på film?
Poppisar eller morötter med dip.

48. Lever dina föräldara tillsammans?
Japp.

49. Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Ja det vore kanske skoj att prova.

50. Har du tandläkarskräck?
Inte skräck direkt men jag tycker ju inte det är roligt direkt.

51. Är du morgon eller kvälls människa?
Kväll!

52. Vilken hårfärg har du naturell?
Blond

53. Biter du på naglerna?
Jo...men jag försöker sluta. Varje dag.

54. Är du beroende av något?
Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback