Pirates 3...

...har vi vart och sett idag. Den var bättre än tvåan men det var ett dåligt slut tycker jag. Så kan det ju faktiskt inte sluta, nu får dom ta och göra en film till och lösa problemet!
Annars gillar jag ju faktiskt den första filmen bäst, det är väl oftast så, att uppföljarna aldrig kan mäta sig med den första filmen.

Vad annars då? trött som en gnu idag, läste ut boken inatt (Är det någon där - Marian Keyes), var klar vid halv 6 typ oh eftersom jag är så sentimental så somnade jag inte på en stund heller. sen skulle ju sotaren komma mellan 8 och 11.30 så när jag vaknade av sotarljud vid 8 gick jag upp för jag tänkte att de nog kommer snart. Men icke då. Vid 10.30 gick jag och la mig igen, och givetvis så döck de strax upp. i alla fall sov jag i 2 timmar sen ringde det, och sen fick jag sova en timme till innan det var dags att släpa sig upp igen.
Så har inte hunnit med så mycket mer än bio idag, bara lagat mat när vi kom hem, grillade flintastek på min grill och gjorde klyftpotatis och beasås till. Mumma blev det!!

Ska plocka undan lite här nu tror jag, om jag orkar alltså. men borde i alla fall diska plattorna i grillen på en gång. sen är det uppdrag mord kl 23 så de ska jag se. sen får det nog försöka bli sängen efter det, jag är så sjukt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback