Playa del sol-maraton

Har sett alla avsnitt idag, nästan i alla fall. hoppade över nåt som jag sett bara. Har ju nästan aldrig sett hela avsnitt märkte jag, så de var skoj att göra de nu. dom är för sköna i den serien.. =)

har inte gjort så mycket annat idag, läst lite i min bok, nya Marian Keyes, den är rätt bra. Gillar dom som handlar om systrarna. Gjort lasagne oxå, och lite rabarberpaj, smarrigt värre.

Ska nog försöka komma i säng nu snart, kanske läsa lite bara. Blir väl väckt i lagom tid imorrn bitti...=) tänker inte gå till skolan, jag vet inte vad jag har där att göra egentligen. är så förbenat trött på skiten nu. Kommer ändå inte kunna fortsätta i höst när jag inte får csn, så jag tappar motivationen nu känner jag...jag vill bara sova...jag är ju trött jämt, jag orkar inte med massa krav längre! det har jag väl inte gjort på ett tag iofs, men ändå. jag behöver vila mig och ta hand om mig själv, inte stressa runt som ett jagat djur, det klarar jag inte längre.
tänk om folk bara kunde förstå...



Ont om rutiner, gott om dåliga vanor, gott om kitchiga planer
Jag lever för kicken, precis som du
Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen
Jag har frihet i blicken, precis som du
Här står livet i farstun, så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback