Sleepless

Jag kan inte sova. Det är ju helt otroligt! Det måste vara något fel på mig, eller nåt, jag är ju sjukt trött! men det går bara inte att somna. och extra störande är det förstås med nån som ligger bredvid och snusar så sött...jag som trodde det skulle bli en enkel match att somna inatt i alla fall, så sliten som jag varit idag...men icke...nånting spelar mig ett spratt känns det som...

Och när jag låg och försökte sova började tankarna glida iväg nåt sanslöst. helt plötsligt låg jag och försökte lösa problem som aldrig uppstått och aldrig kommer uppstå heller...i alla fall orkade jag inte ligga kvar och försöka, jag vet att det inte är lönt, det blir inte bättre. kan lika gärna sitta här istället och vänta på att sovtröttheten ska komma tillbaka. Kanske spela lite på blip medans solen än en gång tar sig upp bakom husen på andra sidan gatan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback