Natt i kga...

Hade tänkt att jag skulle somna lite tidigare nu när jag är i Kga alldeles ensam, att bo med mina föräldrar brukar ha den effekten på mig. Men inte idag tydligen, bevisligen inte än i alla fall, jag har kollat på några avsnitt Vänner sen dom gick och la sig. Och så har jag ju bäddat soffan oxå, det tog bara en timme och 40 minuter. Stolt över mig själv. Fast jag kollade ju på vänner samtidigt...

Haha vi (eller jag, sötis var mest sällskap) höll på att leta ihjäl mig efter mina vinterskor igår kväll (okej i natt...) Letade igenom hela klädkammaren men dom fanns inte där, så vi åkte ner till förrådet för att se om det stod några skor där. Det gjorde det inte. Men för att vara på den säkra sidan så letade jag i påsar och kartonger i kanske en halvtimme. Tillbaka uppe i lägenheten frågar sötis hur skorna ser ut och var jag trodde jag hade dom sist. Och så får jag en sån där snillblixt som man får ibland och inser att dom står på balkongen. Tydligen hade jag glömt ta in dom i våras, dom skulle ju bara vädra lite därute...=P

Det var gött att sätta sig på ett tåg idag, och inte på en jäkla Swebus! Tåg är sjukt bekvämt, och idag var vi dessutom så gott som i tid! Både till Karlstad och till Degerfors. Inte illa pinkat av Sj, undrar när det hände mig senast...

Jag måste klippa mina naglar, det är svårt att skriva på tangentbordet

Var i skolan idag, hade ju ritövning som vanligt på torsdagar. Vi gjorde inte så mycket på lektionen, det stora övergripande är lixom klart nu, det som ska göras är ju planlösningar och sånt och det kan man inte sitta 5 stycken och göra tillsammans, då blir det bara pannkaka...

Planen för imorrn är inte direkt avancerad, gå upp innan mamma kommer hem, åka och kolla upp jobb till jul, ta en sväng på stan och fönstershoppa lite och hälsa på mormor och morfar. Och sen kalas på kvällen då, så jag får säkert nåt mer uppdrag av mamma...

Nä man kanske skulle försöka sova nu. I alla fall läsa lite, har ju fixat mig en sänglampa igen..=)
Natters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback