Skrik och panik!

(återskapning av försvunnet inlägg)

Riktigt så illa är det kanske inte, men man börjar känna en del sista minuten-panik nu. På torsdag ska vi i alla fall kunna låtsas som om vi är så gott som klara. Lite märkligt ändå, vi har haft hela terminen på oss och det har kännts som om vi är med, men nu på slutet har tiden runnit iväg.
Men har iaf träffats idag och kollat av lite vad vi gjort och vad som ska göras. Känns lite bättre nu iaf. Och om dom andra säger att de har koll så litar jag på det, för jag har det verkligen inte...

Blir skola imorrn igen, efter lunch, passar mig utmärkt jag är ju inte direkt någon morgonmänniska om man säger så. Men på onsdag måste jag vara det, då har vi viktig föreläsning...

Borde egentligen inte sitta här överhuvudtaget, men jag orkar inte koncentrera mig just nu. Dessutom behöver jag inspiration. Vilket jag iofs inte får här direkt, men ändå. Det är inte bara jag som pluggflyktar föresten...=P

Får inte glömma tvättstugan sen, vore ju lite dumt. Då kommer det väl nån arg tant och skäller på oss imorrn bitti kl. 7. och det vill jag inte vara med om...

Nä ska väl försöka vara lite effektiv kanske. (mao, uppdatera
bilddagboken lite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback