Formatering

Lyckades till slut med konststycket att formatera min dator. återstår att se om den blir bättre nu, jag hoppas på det i alla fall.

Lite jobbigt bara att hålla på och installera om alla program och sånt, det tar ju sin lilla tid. Men försöker ha så lite sommöjligt på hårddisken i datorn nu och ha det mesta på den externa. Då kanske den inte blir så seg och slö som förut...

Än så länge verkar ju winamp funka bättre i alla fall (peppar peppar ta i trä!), än har det inte hängt sig bara för att jag skriver här samtidigt...

Men jag längtade väldigt mycket till jul när vi (sötis) höll på och försökte formatera. Datorn envisades med att bli varm och överbelastad, så den slog av sig lite då och då. Det är rätt dumt när man håller på och formaterar, men som tur var så gick det bra. Men jag längtar fortfarande till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback