Sensommardag

Idag är en sån där dag med helt underbart väder! Solsken och klarblå himmel, och ingen blåst. Så himla skönt med sådana dagar ibland. Jag ska ta och åka ut till saltholmen strax och njuta lite av solen, och leka med kameran.

Har varit och hämtat sängen idag, och beställt bäddmadrass. den skulle ju komma samma vecka om man beställde innan onsdag, men tydligen inte så vi får vänta iaf till nästa vecka, kanske längre om vi har otur. typiskt. men men det får gå så länge. har inte möblerat rätt än och skruvat ben och sånt, det får bli senare i kväll när sötis kommer hem. han är i skolan och gör klart ett arbete nu.

Jag ligger en vecka fel i planeringen, det är jätteförvirrande! tror att det är nästa vecka vi ska till kga, men det är ju den här veckan. vilket betyder att jag måste packa snart. efter imorrn får det bli, för då ska vi tvätta.

Jaja ska gå till bussen nu, orkar inte krångla ut cykeln. får bli promenad istället, så får jag lite motion iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback