Fest i Härryda

Jahopp i kväll/idag har vi varit i Chalmers bastu ute i Härryda, på 25-årsfest. Var ganska trevligt, inte för att jag kände nån där direkt, men ändå. Ätit, druckit, badat bastu och badat i sjön (några iaf). Jag badade bara fötterna, det räckte gott för mig, dom domnade ju bort så fort man stack dom i vattnen så jag hade inte direkt lust att hoppa i hela jag...

Ska gå och lägga mig nu och försöka få upp värmen lite, man blir lite avkyld när man har blött hår...nästan så man skulle ta fram duntäcket. men det får vänta nån dag, tills vi får hämtat sängen. Dom ringde ju i morse från sängjätten och sa att den kommit nu. 3 veckor, my ass lixom...=P så vi får väl klara oss utan bäddmadrassen ett par dar eftersom vi inte beställt den än. Bara för det kommer det säkert krångla med den, så vi får vänta flera veckor på den. Skulle vara så typiskt...jaja sängen nu...

Kommentarer
Postat av: Ickaa

Okej, men på MDH får man ju inte välja dom har bestämt i vilken ordning man ska läsa och så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback