Fingerhugg

Jaa, och har man inget bättre för sig en fredag kväll, så kan man skära sig i fingret. Det verkar vara nåt som går just nu...kändes som om jag skar av halva fingret, men som tur är så sitter det kvar...
Blev kycklingbaguetter till kvällsmat, duger fint. sen blev det brownie med aprikoskräm och grädde, rätt ok. och till detta så har jag druckit sour apple blandat med fruktsoda. smarrigt värre!
Har även lyckats lokalisera min bacardiflaska, den var i grebbestad. mamma skulle ta med den till kga...

Ska nog försöka sova nu snart. Ska ju vara trevlig imorrn. Får väl se hur det går med det...hoppas jag är mindre sjuk iaf, känner mig inte helt kry just nu...får sova på saken helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback