Tomatodlare!

Jag har blivit tomatodlare igen! För ett par år sen, när den gula ketchupen kom så hade felix ett spel där man odlade tomater. nu har dom ett nytt tomatspel, så jag var tvungen att prova det! Spelet finns här och är lite beroendeframkallande om man inte passar sig... =P

Ikväll blir det aspsittning med mn6. Det blir säkert bra, hoppas jag i alla fall. ska ha sällskap med Sara här vid 19 snåret nånting. Blir nog inte så sent ikväll har ju skola imorrn.

På tal om skola så var jag på min första riktiga lektion idag. Det var väl sådär. Jag känner mig så grymt negativ mot min klass just nu, jag kan inte se mig själv i den gruppen längre.
Men imorrn ska vi iaf på studiebesök i Partille. Gå runt och titta på hus och sånt. Kan nog bli intressant, man har ju blivit lite skadad på sånt här med hus...

Nej kanske skulle göra mig lite i ordning. Känner inte för att gå i mysbyxor direkt...


Kommentarer
Postat av: amanda

den här tomatodlarsidan finns inte jag får inte ypp den hjälp mig

2008-03-17 @ 16:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback