Äntligen

Äntligen har blogg.se fått tummen ur och börjat funka igen. Men det är lite märkligt, jag har längtat efter att skriva blogg, men nu när jag kan så vet jag inte vad jag ska skriva.
Började på ett inlägg tidigare idag, men saker dök upp så jag kom inte längre än första meningen, och sen har jag varit borta hela dagen. Men nu kanske jag kan få ner nåt vettigt.

Har alltså varit ute på vift i stort sett hela dan, åkte vid 12 och kom hem för 35 min sen typ. Målet för dagen var hisingen och Anna, som jag inte träffat på ganska precis ett år. Helt sjukt. Men det blir så när man inte är sig själv och inte riktigt orkar. Men nu fick vi till det i alla fall, och det var en jättetrevlig eftermiddag och kväll. Blev först bjuden på pannkakor, riktigt tunna och goda, till lunch, och sen blev det urgott te och kakfat á la familjen Enquist. =P
Gott att bara sitta i en soffa och snacka om allt och inget och livet och dess bekymmer. Sånt mår jag bra av.

Nu har jag precis ätit lite mackor och ska nog ta och lägga mig i sängen snart, är trött som en gök. Imorrn tror jag att jag har skola, och så måste jag fixa läkartid oxå, det hann jag inte riktigt idag.

Ska lägga upp lite bilder från påsklovet oxå, men vet inte om jag orkar det ikväll riktigt. En del finns redan att skåda på
bilddagboken, får som sagt se när jag orkar slänga upp dem här. Ska nog fixa lite ramar och grejor i photoshop så det ser snyggt ut oxå. Måste bara lära mig det först. =P

Jaja...sova...trött...zzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback