Knäkoll

Just det, jag har ju varit hos läkaren idag och fått min dom om mitt knä. Den var väl okej. Korsbandet är inte av, men det har nästan varit, så det håller på och läker ihop nu. Däremot har jag en spricka i ena menisken (man har två i varje knä har ju Icka lärt mig =) ) Men eftersom jag inte har några typiska meniskbesvär så blir det ingen operation, och det känns rätt skönt. Men får jag problem i framtiden så kommer dom gå in och antingen ta bort menisken eller laga den om det går. Så vi får se hur det här blir.
Ska i alla fall fortsätta träna, hon verkade förvånad att jag inte fått remiss om sjukgymnastik, men hon gav mig inte någon heller så jag vet inte. Men cykla var bra, springa kan jag inte räkna med att kunna göra på 4-5 månader. Träna benmusklerna var det viktigaste, eftersom dom får hålla knät när det inte är 100%.

Så så fort pengarna ramlar in på mitt konto ska jag knata iväg och börja träna med Sara och Maria. Tills dess får cykeln bli min bästa vän, tror jag ska premiära redan idag. =)

Nu är det dags för lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback