Lördag

Jag har rubriktorka....

Har bara slöat idag, inte gjort många knop alls. Typ ätit frukost och kollat på några Vänner-avsnitt..dumt egentligen för jag upptäckte inte att solen kommit fram förens jag var tvungen att gå in i duschen och börja göra mig i ordning, vi ska nämligen på kalas ikväll. Blir hämtade om 20 min så man borde väl skynda sig lite kanske. Hade tänkt platta håret, men det hinner nog inte torka så mycket...

Gårdagkvällen var trevlig,
dom var så duktiga! Synd att det inte var mer folk bara. Där ser man var all musikalitet tog vägen i släkten, det är väl därför jag är totalt otaktisk och tondöv...men det bjuder jag på.. =P
I vilket fall, dom var ännu bättre live än på de låtar jag har hört. Visserligen är det rätt gamla låtar, så dom har väl utvecklats en del. Ska försöka införskaffa deras senaste skiva på nån vänster, den ska ju vara släppt här i Skandinavien nu. Eller så får man kolla om dom inte kan skicka över en...hihi...=)

Jaja dags att sätta fart då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback