Ont i ryggen

Usch jag har så jäkla ont i ryggen! Igår när jag fixade mat så högg det bara till i bröstkorgen och gjorde skitont, sen flyttade sig smärtan till ryggsidan istället och sedan dess har jag inte kunnat röra mig ordentligt. För att inte tala om sova... Det känns ungefär som när man sträcker en muskel, så det är väl det jag har gjort, eller så har någon nerv hamnat i kläm.
Har försökt sträcka ut ryggen, trycka ihop den, bara ligga still, böja och bända, men inget funkar. Tänkte ju att det kanske var något som behövde hoppa rätt, men det verkar inte vara felet.
Ska ta en ipren nu och se om det hjälper, så kanske jag kan röra mig lite i alla fall. Skulle vara gött att ge sig ut i solen lite, behöver byta en skjorta jag köpte i fredags oxå. Eller kanske en cykeltur skulle funka.

Har inte orkat skriva nåt i helgen, ibland får jag bara torka i huvudet...har inte gjort så mycket värt att skriva om heller iofs. Kalas i lördags kväll, trevligt, schysst lägenhet, god mat osv. Slödag igår då pga pajad rygg, bara middag som vanligt och sen fortsatt slö.

Kollade klart på sista vännersäsongen igår, så nu är frågan om jag ska se om serien igen, eller om jag kanske skulle ta nån annan. Scrubs kanske? Eller Ugly Betty? Eller kanske nån serie som jag inte sett alls? Förslag???

Måste ringa om provjobbning hos Hanssons oxå, och så hoppas jag att sista poängen från vr-kursen kommer nu snart, jag är så luspank så det finns inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback