Shopping!

Nu är jag hemkommen efter ett par timmar på stan. Så skönt att kunna gå runt och köpa det man behöver och inte behöva räkna efter om man har råd! Men givetvis fanns inte alls så mycket snygga kläder som det gjorde förra veckan när jag inte hade pengar...fick ändå tag i några saker jag kollat ut, så alltid nåt. =)

Har lämnat in det där förbannade utkastet nu, det fick duga som det var jag orkade inte greja nåt mer med det. Trött är jag och huvudvärk har jag oxå...borde nog kanske äta och dricka lite, har inte ätit sen 11.30 nu, och mitt vatten tog slut när jag var i stan.

Sitter och filosoferar över om jag ska spendera mer pengar...är i valet och kvalet om jag ska köpa ett Nintendo Wii. Det verkar ju sjukt kul, och nu finns ju dessutom Mario Kart till den, så jag är riktigt sugen. Men jag ska kanske fundera någon dag till. Tveksamt om jag får den innan helgen i vilket fall...

Mellanmål verkar vettigt...sova lite middag kanske oxå vore skönt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback