Banankaka

Nu har jag bakat banankaka. Lite sent för sånt kanske, men jag hade bananer att göra någonting med, så jag tänkte att jag bakar en kaka. Dock saknade jag kanel som egentligen skulle vara i, men jag testade att ha i kardemumma istället, så jag hoppas det blir lika gott. Smeten blev i alla fall väldigt god. =P

Hade ju planer på fest ikväll, det var ju spårvagnstur och allt. Men en redig regnskur med inslag av åska gjorde att allt blev jätteblött och trist så vi åkte tillbaka tidigare. Det skulle vara sångpub efteråt så det bar av mot Chalmers. Men jag var rätt trött, och dessutom blöt och kall, så jag åkte hem rätt tidigt.

Råkade ju titta lite för mycket på höjdhopp idag, så jag har inte hunnit packa nånting tills imorrn heller. Borde ta tag i det nu, i alla fall packa ur det som är i väskan nu, så jag kan få lite ordning på saker och ting. Men orka typ...känns så mycket vettigare att sitta i soffan och titta på Tredje Vågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback