Bye bye, internet!

Nu är det dags att säga upp mitt mobila bredband, så nu blir det ännu färre uppdateringar här ett tag. Blir ju här i Grebbestad till 15e augusti eller nåt sånt, sen kommer jag till gbg en sväng. Får ju låna sötis bredband när jag träffar honom, men det är ju inte överdrivet ofta nu för tiden.. =P

Nu är mormor här oxå en vecka, givetvis jobbar jag ju massa då, men lite ledig är jag ju iaf. Halva dagar typ. får hoppas att badvädret kommer tillbaka, nu blåser det och är tråkigt. Rätt soligt iofs, men när det blåser så här har inte jag nån lust att bada direkt.

Nej, nu ska vi fika lite...hungrig är jag, har inte ätit så mycket idag, hade ingen matlåda på jobbet...

So long!

Kommentarer
Postat av: Frida J

vad har/hade du för mobilt bredband?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback