Kulturell kväll

Nu har jag fått årets kulturdos, ikväll har jag nämligen varit med Jenny på kulturkalaset! =) Skitroligt som alltid när vi är ute och härjar, måste bara ta tag i detta och ses något oftare. Fy skäms på mig! 
I vilket fall, kvällen har varit tokhärlig, en riktig sommarkväll med solnedgång och allt. Fattades bara lite saltvatten så hade det varit alldeles perfekt! Dessutom hade de Nik's i öltältet, så det gjorde ju min kväll totalt om man säger så. =P

Skulle ju packa upp alla väskor och sen gå igenom källarförrådet idag, det gick inget vidare med de planerna. Eller jag har packat upp en del kläder och saker, men tyckte inte det var nån idé att släpa upp massa prylar från källaren när det redan är överfullt överallt. Får bli en annan dag det där...

Funderar på att piffa upp min blogg lite, är lite trött på det svarta nu. Visserligen är ju sommaren över, men varför inte lite ljusa färger att pigga upp höstmörkret med? Det är ju snart här, det kan vi ju inte komma ifrån. Jaja, det får bli en dag när jag har tid, mao när jag har som mest att flyttpacka, haha!

Nu måste jag ta och äta nåt, jag är så sjukt hungrig. Plump på mig som stod i brunnsparken i närmare en kvart utan att inse att kebabkiosken var 25 meter bort. Illa Emelie, illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback