Lekdag

Idag har vi varit inne i stan, närmare bestämt nere vid Lilla Bommen, där kulturkalasets barnaktiviteter höll till. Och det var inte för att roa oss, utan vi var där med Moa. (Och hennes föräldrar oxå så klart)
Det var ju så sjukt länge sen vi träffade dom, och hon har blivit så stor! 4,5 år är hon ju nu, värsta tjejen! =) Så vi lekte där nere, åkte karusell, kastade pil, var på nallesjukhuset och en massa annat. En jätterolig dag, det får vi göra igen snart.
Hade kameran med mig, och barn är ju grymt tacksamma att fota. Speciellt när de är så glada som Moa är. =)





Nu ska vi ta tag i våran redovisning som vi ska göra imorrn efter lunch. Är inte alls laddad, och har inte läst in mig på arbetet nånting. Bläää, jag vill inte!! Men det är lika bra att få det gjort, det är ändå 12 poäng vi inkasserar när vi fixat detta så det kan ju vara värt att lägga ner lite arbete nu. Även om vi borde gjort det för länge sen...men bättre sent än aldrig.

Kommentarer
Postat av: Icka

Gud va stor hon har blivit ju :) Är jätte längesen jag träffade henne..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback