Mot Grebbestad

Sådär, nu håller vi på och packar ihop och ska åka mot Grebbestad. Blir full bil eftersom både farfar och mormor ska med oss, och min "lilla" väska tar ju upp halva bagageutrymmet, trots att den bara är halvfull. Tur att mamma och pappa har det mesta nere i stugan redan, annars hade vi fått ta två bilar. Tycker jag iofs att vi kunde ha gjort i alla fall, men ändå.

Är toktrött nu, så jag ser inte alls fram emot att sitta ihopklämd i en bil i närmare 4 timmar. Känner hur huvudvärken börjar komma krypande, så helst skulle jag vilja sova lite middag nu innan vi åker. Men eftersom jag vill in i möbelaffären i Säffle så får vi ta och dra iväg nu så fort som möjligt, så vi hinner dit innan de stänger.

Gick ju upp tidigt imorse eftersom vi skulle ha urnnedsättning kl 9.30. Har inte sovit så mycket inatt heller, så det var lite segt. Sen efteråt gick jag och syrran på stan lite, och jag hittade ett jättefint sängöverkast på hemtex som var på rea. Men det föll inte sambon i smaken, så det blev inget med det kapet. Synd på ett sånt bra pris, 200 spänn. Men man måste ju vara lite överens när vi är två som bor där...

Nu kommer pappa och jagar ut mig, så det är bäst jag klär på mig. Har inget internet med mig så nu blir det inget skrivet förrän söndag. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback