Packproblem och Wall-E

Efter konstaterandet att vi inte får plats med fler flyttkartonger här inne så har packandet legat lite på is, om man säger så. Men ska försöka röja nåt hörn ikväll och få ihop några fler, så det blir nåt att bära iväg imorrn. =)
Tanken är ju att vi ska börja köra grejor imorrn, i alla fall kartonger, och kanske om vi har några mindre möbler som går in i bilen. Ska bli så himla skönt att komma igång!!

Igår tvättade vi, så nu är i alla fall det gjort. Skönt att slippa flytta smutsiga kläder, det är lättare om allt är rent. Kvällen spenderades med tacos och film, vi såg på Wall-E. Så himla toksöt film så jag vet inte vad! Rekommenderas verkligen! Visst, det är en barnfilm, men jag gillar den ändå!
Sen tittade jag på ett gäng avsnitt vänner innan det blev sängen alldeles för sent, som vanligt. Att vi aldrig kommer i säng, det är helt sanslöst.

Nu ska jag i alla fall äta frukost och se om vi får nån klarhet i hur det blir med middag idag. Tänkte mig iväg och träna, så jag vill ju veta när vi ska iväg och så. Återstår att se!



Wall-E och den futuristiska roboten Eve

(Bild från
imdb.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback