Soooool!!!

När jag vaknade till fram på förmiddagen idag hörde jag hur det regnade och stormade ute, så jag somnade om en stund till. Men när jag vaknade vid 12 igen då sken solen!!! Så det har varit bikini på och greja ute som gällt idag. Allt för att putsa finishen på solbrännan. Hahaha...men ändå, skönt att kunna vara ute utan att frysa bort.
Dock har jag nästan blåst bort, för storm är det fortfarande. Men så länge solen skiner är det helt okej det med. =)

Har försökt skapa lite ordning bland mina saker idag, och försökt städa här. Det har gått sådär får jag erkänna. Men tvättat har jag, och en väska har jag packat. Nu är det kläder kvar, och att städa mitt rum. Får bli imorrn det.
Nu ska jag bege mig in i duschen för sötis kommer och hämtar mig snart. Middag med hans föräldrar ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback