Äntligen hemma!

Sådär då var vi äntligen hemma igen efter skolan. Har hunnit handla oxå, så jag ska ta och börja med maten nu medans sötis sorterar tvätten, den ska ju i nu vid 19.
Det blir kyckling med bacon och champinjoner idag, smarrigt! Insåg förut att det är första ordentliga lagade målet mat jag äter sen i söndags. I måndags blev det nudlar till lunch och tortellini till middag, i går tortellini till lunch och bara lite spagettigoja till middag. och idag hann jag inte få i mig mer än en macka och en liten yoghurt. Så det är kanske inte så konstigt att jag är trött och hungrig mest hela tiden...

Sen blir det nog lite tv-kväll, är ju vänner och sen sista delen av fredsstyrkan. Missade tyvärr det förra veckan, då hade vi ju kalas. Men får absolut inte missa ikväll igen, jag tycker det är en jättebra serie. Har en gammal skolkompis som är där nere just nu, så det är lite intressant att se hur det är.

Nu kallar köket på mig, måste visst diska lite innan jag kan börja laga mat på allvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback