Cykeltur i solnedgång

Det blev allt en cykeltur, dock dröjde det lite så det blev inte direkt i eftermiddagssolen utan snarare i solnedgången. Men det var inte fel alls det heller! Och så fick jag ju med mig sötis som sällskap och det är alltid trevligt.

Ikväll har vi bara myst och haft det gott. Vi köpte oss ett kilo färska räkor och en flaska gott vitt vin, och så var den kvällen i hamn. Till efterrätt idag blev det en honungsmelon, vi behövde ett avbrott från tårta och bakelser. =)

Imorrn vankas det kalas för hela slanten, tror vi ska iväg vid 12-13 redan. Sen får vi se hur sent det blir, det vet man ju aldrig riktigt. Jag vill gärna se melodifestivalen imorrn, missade ju förra veckan och man vill ju se Carola och Andreas Johnson...återstår att se, man kan ju kolla när man är borta oxå...=)

I vilket fall så kommer mamma och pappa på kalaset imorrn! Det blir skoj tycker jag, det är inte så jätteofta de är här och hälsar på oss direkt. Ska ta med dem upp till Chalmers oxå, så de får se våra planscher från samhällsplaneringen.

Just det, jag skulle ju ta med lite kort från Sardinien imorrn oxå, kanske nån som vill se av de som var med.

Nä, ska kolla om CSI miami är nåt att ha, annars kanske man skulle dra sig mot sängen...man blir trött av vin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback