Det kom ett mail idag...

"Hej Emelie,
Du har anmält intresse för lägenheten och är en av flera som hyresvärden nu kallar till visning"


Muahahahahahahahahaha!!!! Äntligen händer det nåt!!! Världen kanske inte är en så dålig plats ändå...2a med balkong och kök, 56 kvm. Lite halvoff mot vad vi bor nu, men inte så långt härifrån. Vi får gå och kolla på den, sen är det ju kanske inte bara vi som vill ha den, men man vet ju aldrig, nu har vi ju en chans i alla fall!

Nu väntar jag på att sötis ska komma hem så vi kan äta lunch. Har inte ont i knät i dag heller, voltaren is the shit. Men det går fortfarande inte riktigt att böja på, så jag försöker hålla mig lugn och inte bråka för mycket med det. Och nu kan jag se att svullnaden börjar lägga sig lite, så man ser bucklorna ännu bättre. =P

Huu jag är hungrig. Och så vart jag alldeles uppspelt nu när jag kollade min mail. Iiiaaaaaaah!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haft en bra helg :)?

Postat av: Helene

Vardå??? När?

2008-02-25 @ 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback