Dimmig fredag

Sådär ja, fredag eftermiddag får det väl räknas som. Surprise, jag kom inte upp till skolan idag. Gick och la mig hyfsat, vid 1, men kunde inte somna förens vid 4 ungefär. Så det var rätt kört att ta sig upp efter knappa 3 timmars sömn.

Det är sjukt dimmigt idag, man ser inte ens dom där jädra byggjobbarna på andra sidan, man hör dom bara. Minns hur det var uppe på 8e våningen, då såg man inte marken ibland. Det var lite läskigt...

Vet inte riktigt vad planen för dagen är. Den borde innefatta rätt mycket matteplugg, men det återstår att se om det blir så...jag känner ju mig själv, ibland lyckas jag ta tag i det, och då går det ju bra, men oftast blir det bara liggande. Jag borde verkligen göra något åt min studieteknik....

Aja, lite frukost/lunch vore kanske på sin plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback