Inget trasigt

Sådär då har jag varit iväg och kollat mitt knä. Måste lovorda axessakuten alltså, jag fick först träffa en sköterska, sen en läkare, sedan röntga och så träffa läkaren igen. Och allt detta skedde på ungefär en timme och 10 minuter. Snacka om effektivitet!

I vilket fall så är det inget som är trasigt inne i knät, inga skelettskador eller så. Troligtvis är det uttänjda ledband eller korsband, men knät är för svullet än för att dom ska kunna känna ordentligt. Så jag ska tillbaka om 2 veckor och kolla igen, så tills dess ska jag äta några piller som hämmar svullnaden och infektioner så ska det bli bättre.

Nu är jag hungrig och trött, så det blir lunch och sen sova middag. Stackars sötis får plocka ordning här själv, men jag kan nog sitta och vika tvätt i alla fall. Alltid nåt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback