Kass

Okej, jag erkänner! Jag är kass! Och alldeles för besatt av Vänner. Jag kom inte ut i solen igår. Jag satt inne och tittade på cirkus 16 avsnitt av Vänner. Och jag vill inte ens tänka på hur många gånger jag sett dom innan...huuu...

Men en bra sak gjorde jag, jag plockade bort alla tomtar! Det var verkligen på tiden nu...och så har jag bytt gardiner i det ena fönstret. Måste skruva om fästena i det andra, så det måste jag ha lite hjälp med.

Idag har jag varit lite duktigare, jag har cyklat! Det var inte ens riktigt mörkt när jag kom iväg! Ojojoj vilka framsteg man gör...men usch och fy vad det var jobbigt. Uppför är inte kul, och motvind är ännu värre. Tänk om det nån enda gång kunde vara lite vindstilla i den här stan!

Jag vill ha snö föresten. Alla andra verkar ha det, men här bara regnar det. Skitstad.

Okej, -2 poäng för att bo här idag då...men +10 för mina vänner, och så en del plus till för söndagmiddag. Ok, det är rätt bra att bo här ändå.

Nu ska jag sova, imorrn borde jag gå till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback