Knäbild

Har försökt fota mitt oerhört vackra knä. Gick väl sådär, men det får duga. Man kan se att det är rätt svullet, och så ser man några små knölar, som jag antar beror på blödningen som blev iknät när jag vred det.
image164

Ska sova väldigt snart nu, ska iaf inte till skolan imorrn, men man behöver ju inte vara vaken hela natten för det. Men nu kom jag på att Oscarsgalan faktiskt börjar strax, så jag kanske kollar på början av den innan jag går och somnar. Ska ju ändå borsta tänderna och sånt, så jag lär inte komma i säng inom 20 minuter ändå. Allt tar ju så sjukt mycket längre tid när man inte kan röra sig ordentligt.

Har inte ont i knät nu, men det beror nog på tabletterna, de är ju smärtstillande och grejor. Det är lite läskigt, för när man inte har ont så tänker man ju att det inte är nåt fel på kroppen, men man kan inte använda den som man brukar. Hjärnan säger åt mig att gå som vanligt, men när jag gör det får jag ont för jag kan ju inte böja det som jag brukar...jag är inte van vid sånt här, jag har aldrig skadat mig förut!

Föresten så är oscarsgalan rena drömmen för mig, jag älskar att titta på alla fina klänningar!!!

Ska nog halta mot badrummet nu. För övrigt lyckades jag ta mig både i och ur badkaret idag helt själv. Mycket stolt över mig själv att jag inte ramlat och slagit mig igen! =P

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback