Ledig dag

Det blir inte lika mycket uppdateringar här när jag inte är i skolan märker jag...har varit ledig idag och håller på och förbereder mig för beachen! =P Ska åka in vid 17, och sen jobbar jag troligtvis till 03. Blir säkert skitskoj som vanligt, kan inte tänka mig annat. =)

Än så länge har jag inga klädproblem, det löste sig ju perfekt idag i och med att vi får tryckta tröjor att jobba i. Det blir värre imorrn antar jag...Men hawaiikrans matchar ju det mesta så det ska nog lösa sig det med.. =)

Laddar upp nu med absolute reggae classics, det är beachgasque-skivan hela dan! Det var det enda vi lyssnade på i en hel vecka, första året jag var med. Nostalgi blir det nästan...=)

Nä dags att klä på sig och fixa...mot beachen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback