Ny design igen

Jag tröttnade på grönt, det var inte min färg just nu. Så nu blir det svart ett tag istället, och så fick jag användning för en av mina favoritbilder jag tagit.
Återstår väl att se hur länge jag har kvar denna...

En sak stör mig bara, jag skulle vilja ha samma text i rubrikerna som jag har i headern, men jag lyckas inte få ordning på det. Den vill inte ändra till det när jag byter i stilmallen...jag är inte nog bra på det här för att lyckas ändra det tydligen. Får väl fortsätta forska i det någon dag...

Nu ska vi snart äta här, sötis lagar mat och grejar ute i köket. Han har diskat massa oxå, medans jag bara suttit här och degat och tyckt synd om mig själv typ. Inte för att jag kunnat göra så mycket nytta idag men ändå...

Ska börja fundera på vad jag ska se för film ikväll oxå, sötis ska ju bort sen. Men det blir nog Simpsons idag, han har ju ändå sett den redan. Måste se Råttatouile oxå, den ska ju vara hur söt som helst har jag hört. Får bli vid ett senare tillfälle det.

Ska kanske göra nån nytta här nu...om jag behövs...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback