Oväntad träningsvärk

Idag är mitt knä betydligt bättre! Det är fortfarande svullet och knöligt, och svårt att böja och röra på, men jag har inte alls så ont som jag haft tidigare. Jag har sovit riktigt gott inatt, inte alls vaknat så mycket som jag trodde. sov faktiskt ända tills telefonen ringde och påminde mig om att ta min tablett.
Sen kostade jag på mig att sova en stund till.

Däremot har jag fått lite oväntad träningsvärk, eller ja inte helt oväntad, men jag trodde inte det skulle bli så här illa. Jag är fullständigt slut i mina armar, bröstmuskler och ryggmuskler. Hela överkroppen är seg att röra på, vilket gör det hela mycket krångligare. Tur att jag inte behöver gå så långt. Men jag ska ta mig ner och ut sen iaf, vi ska iväg och äta middag. Men vi får skjuts i alla fall, riktig tur det.

Nä nu ska jag lägga i soffan och titta på vänner, det börjar bli jobbigt att sitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback