Regnig tråkdag

Usch, idag har inte varit någon rolig dag alls. Vi kom i säng alldeles för sent, så när jag vaknade vid 9 för att ta min tablett orkade jag inte gå upp som jag hade tänkt. Så jag sov till typ 11.30 när klockan ringde igen, men så somnade jag om igen. Så nu kommer jag inte kunna sova ikväll heller och så blir morgondagen likadan. Blä.

Tror inte jag är på mitt bästa humör idag. Dessutom har jag glömt att ringa CSN, vilket jag verkligen borde göra om jag inte vill leva på vatten och luft den här månaden. Fan jag är så trött på mitt liv just nu! Dessutom kommer jag inte igång med pluggandet igen, förra veckan gick det ju rätt okej, men nu när jag inte har så lätt att ta mig iväg nånstans så går det sämre. Jag får verkligen ingen pluggro här.

Och dessutom har det regnat och varit grått hela jäkla dan.

Nu ska jag fortsätta titta på vänner, och försöka låta bli att tänka på all skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback