Sovadags i vettig tid

För en gångs skull verkar det som om jag är på väg i säng i vettig tid! Har borstat tänderna och allt, nu återstår bara att väcka "sleeping beauty" där inne så vi båda kan få plats i sängen inatt...får väl se hur det går.

Det blev film förut, "Juno". Den var helt okej, men extremt politiskt korrekt. Men vad annat kan man vänta sig av en amerikansk film på det temat...men det var helt klart värt att spendera lite tid på att se den. Kan rekommenderas.

Imorrn ska jag ta tag i pluggandet igen har jag tänkt, jag måste verkligen fixa den här tentan nu, ifall vi skulle få lägenheten så måste jag bara ha CSN! Annars kommer det inte att funka...så nu är det nya friska tag som gäller. Heja mig!!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback