Stora städdagarna!

Just nu pågår storstädning i den lilla lådan! Sanering är absolut nödvändig, så vi bjöd hit folk på onsdag så vi skulle få det städat nån gång! Och än så länge går det rätt bra, men vi kan ju inte dammsuga så här dags, så det får vänta till imorrn. Men har iaf organiserat alla mina recept i pärmen, diskat en hel del, vattnat blommor, röjt kläder, lakan och annan tvätt, städat en av och garderoberna. Rätt mycket för att vara jag. Kanske en del saker som inte var absolut nödvändiga just nu, men man måste ju börja i någon ände. Svårt att få in nåt i fulla skåp om man inte röjer ur dem först...

Hade visst inte skrivit så mycket i helgen, har inte gjort så mycket heller...var i alla fall på spex i lördags, filosofspexets Pirater. Var rätt bra, och kul att träffa folk oxå. Har ju inte varit alltför social i de kretsarna på ett tag...men det blir mer nu när det snart vankas beachgasque!

Planerar mitt tårtbak oxå, det blir på onsdag jag får baka, så att den är färsk och god på kvällen när vi får gäster. Får väl se hur det går...

Nej, jag borde gå och sova snart, imorrn väntar skola och ett besök på ikea. Sedan blir det fortsättning på storstädningen, dammsuga och torka golv och så ska vi tvätta oxå. Mycket på programmet nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback