Tokigt härlig lägenhet!!!

Åhh den där lägenheten vill jag ha!!! Den var så underbart härlig och fin. Eller ja tapeterna kan ju diskuteras, men planlösningen var jättebra.
Det var stort kök med massa skåp, ny kyl och frys. Vardagsrum med balkong i söderläge, lagom stort med plats för soffa och tv och ett skrivbord. Sovrum med en hel vägg med garderober, plats för dubbelsäng och förmodligen mitt skrivbord. Badrummet var luftigt med fönster, dusch (tyvärr, har gärna badkar), handdukstork (stort +) och det bästa, en tvättmaskin som hon skulle lämna kvar!! Sen fanns det både källarförråd och vindsförråd, vilken jäkla lyx!!!

Hade jag kunnat hade jag sprungit hem och tackat ja, nu fick jag linka lite istället, men självklart vill jag ha den lägenheten!!! Tror vi blev lika förtjusta i den båda två, kändes helt klart som att vi kan se oss själva bo där.

Verkade vara ett lugnt område oxå, lite långt till mataffär kanske, men man får väl planera livet lite. Mycket grönt runt omkring, och naturlig växtlighet som fanns kvar. Lite bergsknallar som stack fram här och var och sånt. För att citera en viss lärare, det kändes gott att komma dit och gå runt.

Nu gäller det bara att hålla alla tummar att vi får den, på måndag eller tisdag borde vi veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback