Tråklektion

Sitter i skolan på lektion nu, måste vara första gången på länge... =P  i vilket fall, vi har temadagar typ i Virtual Construction, har två heldagar med bara den kursen. Och det är inte så kul som man kanske trodde, det går ganska segt och så jättemycket lär man sig inte.

Ska sitta här till 17 eller 18 och dega, och imorrn är det 8-17 igen. Bläää!!! Och imorrn krockar det med två mattelektioner som jag verkligen borde gå på, det är inte bra alls. Får väl se om jag kanske kan gå på dem ändå, så mycket missar jag nog inte här...=P

Dessutom skulle jag allra helst skita i allt det här imorrn och hjälpa till att ösa in sanden istället, det är betydligt roligare och ger mer känns det nästan som. Gratis träning är ju aldrig fel...=P det behöver jag dessutom. Kanske dom inte är klara när jag slutar lektionerna imorrn, så jag hinner nog göra en insats då oxå...

Nä, nu fortsätter det här...bla bla bla bla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback