Vårvärme!!!

Åh det verkar så underbart härligt ute idag! Solen skiner för fulla muggar och termometern visade nyss 14,5 grader. I solen visserligen, men ändå! Skulle vara så härligt med en långpromenad eller en cykeltur, men det är nog inte att tänka på med mitt knä. Cykel skulle väl belasta mindre, men jag kan nog inte böja knät så bra än...

Ska ju ut senare i eftermiddag i alla fall, när vi ska kolla på lägenheten. Försökte pressa Poseidon på hur jag ligger till i kötid mot de andra som blivit erbjudna samma lägenhet, men det ville hon inte svara på. Så det blir att vänta tills på måndag. Försöker att inte skruva upp förväntningarna alldeles i topp, men det är svårt. Skulle vara så underbart härligt om vi fick den. Tänk att ha ett riktigt kök!!

Drömde i natt att vi flyttade in där, och den såg ut precis som den vi har nu men med lite större rum. Minns att jag funderade på vad hon som har lägenheten skulle tycka om att vi flyttade in redan nu...hahaha!

Åh jag är så trött!! Somnade ju givetvis inte så tidigt inatt, eftersom jag sov så länge igår. Så jag snoozade väl klockan i en timme ungefär innan jag kom upp. Behövde ju ringa lite så det var väl lika bra att släpa sig upp. Och nu kämpar jag för att inte falla för frestelsen att gå och lägga mig igen. Vore ju kanon om jag kunde hålla mig vaken nu så jag somnar gott ikväll. Visserligen borde det komma hem nån mitt i natten och låta, men det brukar ju lösa sig...

Jag skulle ju faktiskt kunna plugga nu när jag ändå är vaken...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback