Fyra

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft
1. Hembygdsgårdens café
2. Slavjobb på lasarettet
3. Coop Forum, Karlskoga
4. Konsum storängen

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen
1. Love Actually
2. Lejonkungen
3. Oceans Eleven
4. Wimbledon

C) Fyra ställen jag bott på
1. Karlskoga
2. Kaverös
3. Norra tynnered 
4. Mandolingatan

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på (utan inbördes ordning)
1. Vänner
2. Ally McBeal
3. Scrubs
4. Ugly Betty

E) Fyra platser jag har semestrat på
1. Kanarieöarna
2. Sardinien
3. Rhodos
4. Cypern

F) Webbsidor jag besöker dagligen
1.
www.matnatsex.ffs.gu.se
2. blogg.se
3. aftonbladet.se
4. www.elvisthecomic.com

G)Fyra favoritmaträtter
1. Tacos
2. Kyckling (ja, i alla möjliga former)
3. Grillat kött
4. Pappas äppelplättar (men jag börjar bli rätt bra på det jag med)

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu
1. Nånstans där solen skiner oftare än var tredje dag
2. Grebbestad
3. London
4. Hawaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback