Rena, rama hollywood...

Man tror nästan det varit filminspelning när man ser bilderna från natten och morgonen...bomber, brinnande bilar, och massa skit. Som vanligt hade jag ingen koll på nånting så när spårvagnschaffuören sa att han skulle köra annan väg pga. nattens händelser så fattade jag ju inte direkt nånting. Tur att jag bara skulle till chalmers, annars hade det blivit jobbigt...

Har vart ute och ränt en massa idag. Först skola, sen hem och äta, sen till sisjön och handla, sen hem, sen kollat på lägenhet, hem ännu en gång och sen en sväng till i skolan. Men nu ska jag snart sova tror jag, tokigt trött är jag.

Kollat på lägenhet ja, verkar inte som om vi kan få den, men man vet ju aldrig. nu vet vi ju iaf att lägenheterna där är rätt fräscha. Vore gött med dubbelt så stort, lite hög hyra bara och läget är väl inte det bästa, men ändå. Aja, får fundera på det och kolla upp om det går att fixa...

Hade ju betygsgenomgång i skolan ikväll oxå, samhällsplaneringen. Känns ju lite sådär när man bara får höra det som var dåligt, men det blir väl så när det är kort om tid. Vet ju vad vi fick för betyg så egentligen är det inget att hänga upp sig på, men ändå...

Nä, lite nyheter kanske och sen sova säng...upp tidigt imorrn igen, hu vad jag har blivit sån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback