Solen tittar fram

Just nu skiner solen in genom våra fönster! Jättehärligt, jag vet inte när jag såg solen sist? En eller två veckor sen kanske? Det är alldeles klart ute, och det var världens soluppgång förut. Underbart vinter/vårväder!! Man borde nog gå ut och ta sig lite luft egentligen. Promenad kanske?

Jag har fått en ny last. Rollercoaster Tycoon 3. Det är sanslöst roligt och sanslöst beroendeframkallande. Jag har väldiga problem att slita mig när jag väl börjat spela, precis som det har varit med de tidigare utgåvorna. I synnerhet 2an har jag spelat i tid och evigheter. Tror jag klarade nästan alla parker i den...sorgen var stor när min dator inte klarade av det längre, och jag inte hade nån stationär att spela på. Men nu har jag ju en liten söt dator igen, som efter lite fjäsk gick med på att låta det funka. Så nu vet jag vad jag gör, när jag inte har nåt bättre för mig...

Det är måndag idag. Usch, jag gillar inte måndagar.


image124


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback