Träningsvärk

Jag har sanslös träningsvärk i mina armar, vader och nacken. Jag känner mig stel som en 85-åring eller något i den stilen...Det var längesen jag hade sån här träningsvärk, jag borde verkligen börja träna mer...eller flytta oftare kanske?
Nu är i alla fall Mia flyttad till rätt del av stan! Vi lyckades ju få in hennes jättesäng i bilen vi hade, så det var ju lika bra att köra allt på en gång. Men det känns i kroppen idag, att gå uppför och nedför tre trappor med en massa flyttlådor är ingen barnlek. Speciellt inte när man är så otränad som jag är...

Jag var inte svårvaggad igår kväll i alla fall. Vi kom hem vid halv 10 ungefär, och jag lyckades hålla mig vaken framför tvn i ungefär en kvart. Sen sov jag på soffan till halv 1 ungefär innan jag lyckades stappla in i sängen. Och som tur var blev jag inte väckt av byggjobbare imorse. Men ändå vaknade jag vid 8 ungefär och kunde inte riktigt somna om. Det är nåt konstigt med mig! Jag har alltid kunnat sova hur länge som helst, men nu kan jag tydligen bara sova 7-8 timmar.
Så jag gick upp vid 9 ungefär, slöade lite framför datorn, duschade och nu har jag ätit frukost och sitter i soffan och kollar på vänner. En riktigt trevlig lördag förmiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback