Regnig natt

Helvetes jävlar i havet vad det regnade inatt. Vaknade vid 03.15 av att det regnade, det lät som om nån stod och sköt med kulspruta på taket eller nåt. Jag har aldrig hört nåt liknande. Men jag tror inte det åskade, eller i vilket fall så hörde jag ingen åska. Men det kan ju bero på att det regnade så mycket. Så nu har vi swimmingpool här på gården igen, i regnmätaren var det 32 mm, vet inte om allt kommit i natt men nästan tror jag.
Efter det uppvaknandet var det lite halvsvårt att somna igen, men till slut gick det, och då sov jag till 12 ungefär. Så lite har jag fått sova iaf.

Nu sitter jag inne och lyssnar på Sommar i P1 med Björn Ulveaus, tänkte att han kan nog vara lite intressant att lyssna på. Försökte sitta ute och äta frukost förut, men det blåste massa och kom stora moln för solen så jag gick in. Nu verkar solen skina igen, men går jag ut kommer det väl moln igen...

Ska försöka leta rätt på nåt ätbart jag kan stoppa i mig innan jag åker till jobbet, det skulle tydligen finnas massa lådor i frysen med rester.

Kommentarer
Postat av: Helene

Regn? Vi har bara fått en skur igår helt ok... =) Sov gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback